onsdag 24. mars 2010

Konkurranse:)





Jeg har en flott premie liggende, så derfor fant jeg ut at jeg måtte lage en liten konkurranse:)
Alle kan delta, bekjente og ubekjente, bloggere og ikke bloggere!!:)
Det er egentlig veldig lett å delta, bare svare på et enkelt spørsmål, og legge igjen en kommentar som svar:) Men en kan bare avgi et svar, og husk å skrive navn om du er anonym(uten blogg altså.)
Påskeaften kårer jeg vinneren eller vinnerene!!

Her er spørsmålet, hvilket merke er denne bollen/skålen på bilde oppfor???

13 kommentarer:

  1. Konkurranse!!!! jeg elsker konkurranse:D ..men har ikke peiling på merker på boller :D :P
    ...ehm, porsgrunn!?!:)

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så kjekt med blogg :)
    såg d på facebook..... så då må eg legga deg t i blogglistå mi vett du;)
    Marita :)

    SvarSlett
  3. Marita:)
    Har lagt deg te på mi lista nå!!:)
    men du må legge inn et svar på konkurransen!! viss du ikke vet sikkert, kan du jo tippe:)
    Wenche

    SvarSlett
  4. Så kjekke blogg! sga jammn følge mæ hær altså:D

    Åhj..dæ va litt vanskelikt å sei kæ merke den skålå kan ha (konne ha remsa opp fleire)
    Men viss eg tippe så må det enten bli green gate eller bloomingville.

    Kan du gje litt hint? hehe..:)

    SvarSlett
  5. Eg er svina god på interiør (?), og sleng inn eit tipp: Green gate.

    Gler meg elles til KRIK-samlinga på laurdag. Flott at du tek turen nordover til oss att!

    Ole

    SvarSlett
  6. Eg tippe bloomingville..Men e absolutt ikkje sikker=/
    randi

    SvarSlett
  7. Eg tippe perfect home, viss det nå e et merke:)
    Einaste eg kan, å du ville eg sko tippa, så wenche, viss det e heilt bom så skylle eg på deg :p
    gunhild

    SvarSlett
  8. House Doctor (du såg så lure ut når eg sa det på syndag;) Då må eg jo gje det eit forsøk!

    SvarSlett
  9. Eg tippe Sia!

    SvarSlett
  10. Din tosk Vidar. Du stjal mitt svar...
    Då tippe eg Villroy Bosh (tror det skrives ca sånn)
    Eg hååååbe eg vinne...

    SvarSlett
  11. Forresten, kjekke blogg Wenche. Vente spent på svaret.

    Svigers

    SvarSlett
  12. Rice, altså ris :)

    Silje Grethe

    SvarSlett
  13. du er så skjønn Wenche!!! :)

    SvarSlett