torsdag 19. august 2010

Sommer :)



Sommerdyne :) koselig i sofaen!!




Nytt Vakre hjem og interiør :)



Hyllen som jeg fikk av min kjære svigerinne :) Den og mye annet kom på plass da mannen var i USA. Søsteren hjalp meg med mye, herlig å få litt orden :)



Blomst og levende lys :)

I morgen skal det bli spa, herlig det :) Så er det selskap på kvelden!! Lørdag satser jeg på loppemarked :) Neste uke kaller skolen, kjenner det frister med lengre ferie!! men men, kan bli godt å komme inn i rutinen igjen også :)
Ha en fin helg :)

2 kommentarer:

  1. oi, va du på spa??
    så herligt!!å kjekt me loppemarked :)

    randi

    SvarSlett
  2. nei, nei:P eg fiksa spa sjøl!! med hårkur, hælefiling, av med neglelakk osv. :) har isje rå te å gå på spa!!!

    loppemarked va kjempe digg!!:) ska ver kver lørdag ut sept:) så lett at eg stikke innom der igjen!!

    SvarSlett