onsdag 17. november 2010

Snart desember.. :)


Å nå gleder jeg meg. Jeg elsker julen!!:)

Denne cden skal jeg høre på når desember starter, har ikke så mange julecder. Noen gode forslag til en jeg bør kjøpe??

Tiden flyr, lister over bursdagsgaver, julegaver, bakst, pynting og julekort osv :) det er mye å gjøre, men nesten alt er gøy så lenge man har tid. Midt i alt dette kjekke skal jeg jo også lese til eksamener.. Det er noe av det som legger en demper på alt det koselige med jul! Men det skal nok ikke få ødelegge for masse:) I julen skal man kose seg:D

4 kommentarer:

  1. hei wenche!
    morsomt å finne deg på nettet. interiørblogger er jammen gøy!
    ønsker deg en fantastisk adventstid!
    hos oss blir det iallefall mye "dilling" og pynting til jul;)
    casting crowns "peace on earth" er en helt nydelig julecd. du kan høre alle sangene på youtube.. (har kjøpt min cd på cdon.com)
    klem fra solveig

    SvarSlett
  2. Har ingen forslag å komme med, men det kommer sikkert masse nytt nå som vi nærmer oss jul.

    Så koselig at du ville delta på mitt lille gavedryss.
    Klem T

    SvarSlett
  3. God adventstid til deg også Solveig!!:) nyt den:D
    takk for julecd tips:D

    Syns du hadde så koselig gave, leser bloggen din:) den er så koselif T:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Den cden din er fantastisk fin! Den roterer ofte i spelaren her hos oss også. Ein annan cd som vi høyrer mykje på er cden "Det skjedde i de dager" (Oslo Gospel Choir). Den er stemningsfull og fin. Casting Crowns sin cd er fin. Viss de vil ha noko meir rocka, kan de prøve Relient K sin litt spesielle "Let it snow baby... let it reindeer"! :-)

    SvarSlett