onsdag 23. mars 2011

Åtte ting om meg ...

Jeg fikk min første award i dag av Linda. :) KULT. Digger bloggen hennes! Titt innom henne :D www.heimekjaerelinda.blogspot.com (jeg sliter fortsatt med å legge ut linker.)
Jeg skal skrive åtte ting om meg selv, og sende den videre til blogger som har under 100 følgere.



1. Jeg og mannen har kjøpt oss rekkehus nå i mars :)

2. Jeg elsker snop, helst surt, søt og klissete.

3. Jeg fikk lappen ganske sent, men bedre sent enn aldri.

4. Jeg skal bli lærer og gleder meg til det!

5. Jeg hater edderkopper.

6. Jeg misliker sterkt å stryke klær og duker.

7. Jeg digger å slappe av med en kopp te.

8. Jeg har mer ting enn jeg overhode får plass til.


Så nå velger jeg å sende denne awarden videre til :

www.sarahhelland.wordpress.com - fru helland

www.ellennv.blogspot.com - L1


Disse bloggene nyter jeg å lese.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar