tirsdag 24. mai 2011

Dress my nest

Manuela (www.mrs-hardy.blogspot.com) har en liten utfordring på gang. Utfordingen er inspirert av en britisk serie der dekoratøren Thom Filicia bruker kvinners yndlingsantrekk til å innrede hjemmet sitt. Det er bare å bruke fantasien! Min favoritt i klesveien og interiøret er lyst/hvit/dus.
Jeg er litt sent ute, men som det sies bedre sent enn aldri :)







Ønsker meg som dere ser ett redigeringsprogram som jeg kan fikse litt på bildene, og lage bildeserier. Har noen tips hvilke som ikke er så dyre og kan brukes på mac ??

Ha en fin fin tirsdag!!
klem fruhaugen

4 kommentarer:

  1. Hello frøken!
    Så koselig hilsen du igjen inne hos meg!!
    Weeee :)
    ...Har ikke "sette" deg før tror jeg, fordi du ligger ikke som følger av Sukkertøy for øyet. Så SUPERT at du la igjen en hilsen slik at jeg fant deg :)

    Ha en FIIIIN dag vennen :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Veldig koselig at du la igjen kommentar her!! : )
    La meg ikke til for jeg fikk ikke til å legge til bilde, så glemte jeg det!
    Prøvde foresten å legge inn bilde i dag også, men klarte det ikke. Men ble i alle fall følger siden jeg uansett leser bloggen din hver dag : ) Det gleder meg når jeg ser at du har lagt ut innlegg : ) DU er så flink!!

    Ha en super dag søte deg!!

    klem fruhaugen

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du er med!
    Liker de søte skoa dine;)
    Jeg bruker ofte mac sin egen redigering, enkelt og kjapt!
    Ellers er d photoshop, men er jo litt dyrt.
    Du kan også gå inn på picnik.com
    God helg!

    SvarSlett
  4. Takk for tipset, skal prøve det litt ut :) Visste ikke om dette programmet, men det var veldig kjekt!! :)

    Ha en fin fin søndag :)
    Klem fruhaugen

    SvarSlett