mandag 11. juli 2011

En gammel skatt :)


Dette smykkeskrinet hadde jeg SÅ utrolig lyst på. Jeg var innom blomsterbutikken mange ganger å bare såg på det, til slutt klarte jeg å finne ut hvor mye det kostet. Det er mange år siden, så jeg måtte spare litt, de tingene jeg kjøpte da kostet jo ikke mye, for det var som regel snop eller et blad. Og litt klær om jeg hadde fått penger av mine foreldre. Så jeg satte i gang å jobbe litt hjemme for å få råd, en mnd etter gikk jeg inn i butikken å kjøpte det. Jeg smilte fra øre til øre.


Vi har hatt litt liten plass på badet, og ikke noe kommode eller lignende på soverommet, så gleder meg til vi skal flytte, da skal det få en finfin plass :)



Har du noen gamle skatter som du aldri blir lei av?
En ide viss du er litt lei det kan være å stue det vekk litt, å så ta det frem om en stund!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar