lørdag 17. september 2011

Rydding før flyttingen skal starte...


Her er esken som påskepynten ligger i. For å si det slik, er det mye annet også som må i esker nå. Mye dill og dall. Jeg føler stadig jeg finner noe å skrive på ryddelisten min. Jeg synes det er viktig å ta en skikkelig oppryddning før vi skal få plass til alle tingene på den nye plassen vår. Riktig nok er plassen større, men nytt system og plassering må til. Det er deilig også å få ryddet litt :) Men det tar tid og krefter. Dessuten er jeg ikke verdens beste på å kaste ting, selfølgelig sender jeg det til gjenbruksbutikken eller fretex, men uansett er det vanskelig å kvitte seg med noe. Heldigvis har jeg god tid på meg, skal ikke flytte før på nyåret. Tar gjerne i mot rydde og flytte tips :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar