torsdag 9. september 2010

Lopper

Jeg elsker loppemarked. Det er sikker en mnd siden jeg å Sarah var på loppemarked i stavanger! stod tidlig opp, og gikk med godt mot:) å til mer vi gikk å såg, destod mer fikk vi lyst på.. her er en smakebit av det som ble med hjem:






I tilegg kjøpte jeg to andre ting som jeg skulle fikse litt. jeg ble litt ivrig å glemte å ta et bilde av de før jeg begynte å fikse på dem.. men det skal komme et bilde når jeg er ferdig med høstens prosjekt :)

gleder meg til å vise de frem!!!

men det er forsatt en mulighet for deg som leser dett og som også elsker loppemarked!!! det er hver lørdag ut september i stavanger sentrum :) så unn deg ein kjempe kjekk dag å gå der:) husk å være tidlig ute!!

1 kommentar:

  1. Såå masse fint!
    Kjekt å sjå at loppene dine kom ut på bloggen din:D
    Håpe me kan få te en loppetur te;)
    du æ digg!
    god bedring lille solstråle!
    God bless you:)

    SvarSlett