torsdag 23. september 2010

På ønskelisten!!







Her er noe av det som frister på denne årstiden. Noen nydelige tepper og puter fra kid:) kose seg med en god kopp te inne i høstværet:) å globus, slik en kan allerede starte med å planlegge sommerferiens tur:) hvor i verden det enn skulle bli!! jeg drømmer meg bort til et varmt land, med masse sol å mange bademuligheter:) det er det viktigste for meg!! en hengekøye til å lese en god bok i, mango smothie og mye mye mer:) noen som har noen gode ferietur tips??

2 kommentarer:

  1. Mombasa e den aller beste plassen å finne varme, gode smoothier, varme sjø og kjempgod mat :)
    Litt dyrt kanskje..

    SvarSlett
  2. ååå, ja :) jeg vil jeg vil, men får det ikke til! :p hehe.. blir nok litt i det dyreste laget jah:p desverre!

    Tar gjerne i mot flere forslag:)

    SvarSlett